روشن نشدن لپ تاپ سونی
نوشته شده توسط : alirezam216

 

دلایل پیدایش مشکل روشن نشدن لپ تاپ سونی

روشن نشدن لپ تاپ سونی می تواند در اثر خرابی ها و اختلالات گوناگونی پدید آید. گاهی اختلالاتی که باعث روشن نشدن لپ تاپ می گردند، بسیار جزیی و پیش پا افتاده بوده و با اندکی تنظیم و یا دستکاری برطرف می شوند. به عنوان مثال، مشکل فرسودگی شارژر و کابل های اتصالی لپ تاپ به راحتی با یک تعویض جزیی از بین می روند. از طرفی ممکن است در حین بروز مشکل روشن نشدن لپ تاپ سونی، صدای فن به گوش برسد. چنین حالتی به احتمال قوی از کم بودن نور صفحه ی سیستم نشات گرفته و با تنظیمات صحیح نور نمایشگر قابل حل است. البته یکی دیگر از علل اصلی روشن نشدن سیستم رایانه ای لپ تاپ sony خرابی های سخت افزاری مادربرد می باشد که یک مشکل کاملا فنی  بوده و نیازمند اعمال اقدامات تعمیراتی تخصصی زیر نظر کارشناسان مجرب آی تی است.

بررسی شارژر لپ تاپ سونی

همان گونه که اشاره شد در برخی موارد احتمال دارد مشکل روشن نشدن لپ تاپ سونی تنها به دلیل تمام شدن شارژ باتری و نیز خرابی شارژر به وجود آمده باشد. فراموش نکنید که تحت هیچ شرایطی نباید برای اطمینان از خرابی شارژر و رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ سونی از شارژر لپ تاپ دیگری کمک بگیرید، حتی اگر سیستم دوم نیز ساخت سونی باشد. ورودی های جریان برق هر لپ تاپ متفاوت بوده و مطابق با نیاز هر سیستم تنظیم می گردد. شارژر منبع تامین انرژی لپ تاپ است، در صورتی که عملیات به ظاهر ساده ی برق رسانی لپ تاپ به خوبی شکل نگیرد، آسیب های غیر قابل جبرانی برای قطعات داخلی دستگاه از جمله باتری آن ایجاد می شود.

روش دیسک بوت لپ تاپ سونی

امکان دارد لپ تاپ روشن شود، اما سیستم عامل به هنگام بوت شدن متوقف گردد. در چنین حالتی عموما در نصب سیستم عامل ویندوز اختلالی وجود دارد. بهترین کار برای رفع این موضوع و مقابله با روشن نشدن لپ تاپ سونی استفاده از دیسک بوت است. برای این منظور، گزینه ی boot from disc را انتخاب کنید تا عمل بوت شدن از روی DVD  انجام شود. اگر با روش دیسک بوت آشنا نمی باشید بهتر است به یک متخصص برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ سونی مراجعه کنید.

لپ تاپ سونی یکی از برندهای قدیمی و مورد اعتماد نزد کاربران است. در سال‌های قبل، نمونه‌های متنوعی از لپ تاپ سونی وایو در بازار کشور وجود داشت و به‌طور معمول جزو مدل‌های برتر لپ تاپ قرار می‌گرفت. امروزه در بازار لپ تاپ ایران، سهم لپ تاپ سونی کمتر از قبل است؛ اما همچنان کاربران بسیاری یکی از مدل‌های دوست‌ داشتنی این لپ تاپ را در اختیار دارند.

 

 




:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ سونی , شارژر لپ تاپ سونی , LCD لپ تاپ سونی , تعمیرات لپ تاپ Sony ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: